domingo, 11 de dezembro de 2011

American Breakfast Pancakes ale Niggelei Lawson

Cu sigurantã, ce avem în minte în apropierea sãrbãtorilor e ce sã facem de mâncare? asa mã gândesc si eu în fiecare an...si tot timpul se terminã cu acelasi final...Leutul meu, deja viseazã la ciorbita lui de burtã si sarmale:)) la aperitive e OK, pregãtesc ce vreau eu la fel si prãji:)
Cum de Crãciun mergem la nepot la vecini spanioli, sunt într-o stare de relax total...de revelion deja  nu-i de glumã;  ca sã nu se supere prieteni nostri, cã mergem la uni si la alti ba, am hotãrât sã facem o Sarã Bãnãtzanã la noi acasã, desi e foarte mic spatiu  ne descurcam noi:) o sã fie mâncare 80% româneascã!
Ce mã îngrijoreazã e mâncarea care o am în  frigider,  trebuie sã gãtesc urgent cu ce am în casã pânã joi, atunci curãt frigiderul:(
Am fãcut o listã cu tot ce am , urati-mi baftã!
Aceste clãtite, le-am pregãtit din cauza siropului de artar ( Maple syrup) care stã uitat de toti sfinti la rece:))

INGREDIENTE
( mi-au iesit 7 clãtite normale
reteta originalã e aici:http://www.nigella.com/recipes/view/american-breakfast-pancakes-141 )

225 gr fãinã
1 linguritã praf de copt
un praf de sare
1 linguritã zahãr
2 ouã mari  bãtute
30 gr unt si 300 ml lapte

PREPARARE

Nigellei i-au iesit 11 blinis, cred cã sunt niste clãtite mai mici, v-am dat si trimiterea la pagina ei deoarece eu înteleg engleza la nivel mediu:) era frumos sã le pun una peste alta dar, nu stiam reactia lui Leon...dacã nu-i place siropul de artar?

* Am pus la încãlzit laptele cu untul, separat am bãtut ouãle întregi cu furculita si am pus peste amestecul de fãinã,sare, si praf de copt.
La urmã am pus laptele, putin câte putin  si am mixat bine.
Lasã la odihnit cam 20 minute si preparã clãtitele.

                                                            
Serveste imediat cu sirop de artar din belsug sau miere.
Ce bun a fost! pt prãnz am pregãtit o altã retetã a Nigellei, Pui la cuptor cu legume.
Am primit volumul Feast al ei dar în englezã si ultima carte a ei : Bucãtãria inima casei... retetele mi se par simple dar ingredientele  mã pun pe drumuri la magazinul englezilor...cum nu sunt ingrediente folosite in bucãtãria portughezã, nu le gãsesc oriunde...cum e în România sau unde locuiti voi? voi gãsiti usor materialele, dar preturile? m-as bucura sã  vãd si pãrerile voastre.
Eu cheltui mai multi bani pe lucruri in bucãtãrie si ingrediente decãt haine:))                                        



                                                            

6 comentários:

  1. vreau si eu, ca ador siropul de artar!
    o saptamana minunata!

    ResponderEliminar
  2. Vivana, e asa de bun cã nu te mai saturi:)
    Dana, merçi mult:)

    ResponderEliminar
  3. Eu am avut noroc: cand m-am mutat in alta tara (Franta) am invatat si sa gatesc :)). Si asa m-am invatat de la inceput cu produsele lor si cu retetele care le pot face aici.
    Clatitele arata fooooarte bine. Mmmmm
    Pupici :*

    ResponderEliminar
  4. Dorina, duc la dependentã clãtitele astea sau siropul? nici eu nu mai stiu:))
    Oana,ador bucãtãria frantuzeascã, esti norocoasã:)

    ResponderEliminar