terça-feira, 13 de dezembro de 2011

Salata Cezar si Desert light cu rodii

Multumesc mult Adina Larisa , pentru noua fatã a blogului meu , e ceea ce îmi doream:)
Pe Adina o gãsiti aici: http://sufana-adina-larisa.blogspot.com/
Azi a fost un prânz rapid ( pentru mine doar), partea de dimineatã am petrecut-o plãtind facturi , apoi când m-am întors a trebuit sã pregãtesc prânzul si ca de obicei am  condimentat carnea pentru cinã  de astãzi :Pui cu ghimbir si gutui si pentru prânzul de mâine: Muschi de porc umplut cu prune si învelit în bacon si rozmarin.
Deasemenea m-am preparat psihic, pentru un munte de biscuiti,biscuiti de Crãciun  si muffins .
La ora asta deja i-am terminat, dar si ei m-au terminat pe mine:))


SALATA CEZAR
( Ref: A enciclopédia da culinária 2010 pag 58-59)

Pentru a prepara aceastã salatã, este nevoie de Sosul francez.
SOS FRANCEZ (  sos clasic bazã, care combinã cu majoritatea salatelor )
cantitãti pentru 1 Lt

2 gãlbenuse
4 linguri de mustar picant
2 lingurite de sare
un praf de piper alb
150 ml otet de vin alb
un praf de nucsoarã
600 ml ulei de floarea soarelui
100 ml apã

1) Amestecã gãlbenusele cu mustarul, sarea, piperul,otetul si nucsoara.
Totul deodatã si nu vã speriati, deoarece sosul nu trebuie sã fie o maionezã! Albusele le-am pãstrat pentru biscuiti.
2) Adaugã uleiul putin câte putin apoi la urmã apa, amestecã bine si condimenteazã dacã e nevoie.


Eu am preparat mai putin cam 300 gr.

SOS CEZAR 550 ml


2-3 linguri parmezan ras
1 linguritã de capere tocate
5 anchoa tocate
200 ml smântânã  sau cremã de brânzã
250 ml sos francez
SALATÃ SI DECOR

1 salatã Iceberg
felii de bacon prãjite
parmezan
crutoane

* Rupe cu mâna salata Iceberg , ce îmi place la ea, e cã stã mult timp la frigider si nu se stricã mai ales cã e numai pentru mine! dupã ce tai din ea o pun în pungã cu cãtiva stropi de apã:)

* Amestecã toate ingredientele pentru sos si pregãteste crutoanele ( de preferintã baghetã proaspãtã, sote cu putin ulei si usturoi.
* Pune câteva linguri de sos peste salatã, crutoane si finalizeazã cu parmezan ras si bacon ( nu am pus).
                                                                 
DESERT LIGHT CU RODII

2 portocale
jumãtate de rodie mare
scortisoarã pudrã
menta de ciocolatã pt. decor

* Taie rondele portocalele fãrã coajã si dispune în farfuri.
Condimenteazã cu scortisoara si aseazã rodiile peste.
                                                
Simplu si yummy:)





                                                          

2 comentários: